31 juli 2008

Stress for the dress!

Goeiemorgen...

Vandaag is dan één van die dagen waar ik nu al 3-4 maanden stress voor heb... (zie: slapeloze nachten, kriebels in mijn buik, lastig lopen, foto's zoeken van het desbetreffende voorwerp, ...)
O jawel, vandaag ga ik voor het eerst MIJN bruidsjurk gaan passen!

In april viel het nog mee, in mei begon er al iets te knagen, juni werd erger en gisteren was ik er echt van overtuigd dat ik een totaal foute keuze gemaakt had.
De foto's die (samen met de thesis weliswaar ;-)) van Inges pc verdwenen, konden mij dus ook niet meer overtuigen.
Sammy zei daarstraks dat ik sowieso zijn prinsesje ben, daar is hij zeker van. Superlief (zo kennen we hem eh ;-)), maar ik weet niet of mij dat nu juist geruststelt...
En nu zit ik dus met een klein hartje te wachten op mama... Over 3 kwartier weet ik weer of het de juiste keuze was en of ik mij op 13 september buiten durf te tonen ;-)


Afwachten maar! Mama is ondertussen gearriveerd met koeken, maar daar heb ik op dit moment weinig zin in...


Daaag!

Annemie

3 opmerkingen:

  1. Stress for the dress was niet nodig! Annemies fantasie sloeg even op hol want wat als ze de verkeerde jurk hadden besteld? Maar niets daarvan! De speldjes werden bovengehaald om alles aan te passen en in de spiegel zag ik een ..... ?! Zwijgplicht is me opgelegd !! Toch even een tip van de sluier : de blauwe cape was niet in voorraad !!Jammer !
    De volgende pasbeurt is voor eind augustus maar dan zit ik al tussen de schoolboeken dus mag inge mee !

    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo hallo,
    Als trouwe fans van mijn India-blog, zal ik dan ook mijn "plicht" vervullen en meevolgen met jullie spannende weg naar de dag...
    Alles zal wel vlotjes verlopen met zo'n schitterend team aan jullie zijde!
    En Mie, geen nood ik ben zeker dat je er prachtig zal uitzien en de show zal stelen op jullie dag!
    Veel succes nog en tot op de vrijgezellen ;)
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Stress for the dress"
    Ik kan het weten, ff een jurkje gaan uitzoeken, overal gekeken, niks mijne goesting, zelfs niks gepast.
    Dan maar een eigen ontwerpje, en en 3 dagen voor de dag "alweer 22 jaar geleden" mijn eerste pasbeurt, en en en nie goe nie goe nie goe,
    Na wat kleine aanpassingen eigenlijk nog nie goe, maar toch maar 1 augustus mee aan de voordeur gaan staan.
    Nog veel succes met jullie voorbereidingen, en een fijne stressloze dag.
    We zullen er zeker zijn, lekker met het fietsje.
    xxx
    Josje

    BeantwoordenVerwijderen