13 augustus 2008

Een vrijgezel die gaat pas slapen....

... als hij/zij een laatste blog als vrijgezel geschreven heeft.


Afgelopen zaterdag zijn we onze ringen gaan halen bij Hans Sonnaert in St-Niklaas. Twee exemplaartjes, één voor hem en één voor haar, gelijkend op elkaar en toch weer anders. Supermooi zijn ze! Het was gek om elkaar met die ring te zien... Zeker voor Sammy was het gek om ineens een ring aan z'n vinger te hebben.
Over exact 1 maand zien jullie onze keuze. We zien 't in elk geval zitten om ze een leven lang te dragen!

Zaterdag zijn we ook de laatste dingetjes voor onze burgerlijke trouw gaan halen: een hemd voor Sammy, juweeltjes voor mezelf, lintjes voor aan de auto.

De dag ervoor is Nathalie (mijn ex-collega) in het huwelijksbootje gestapt met haar Kjell. Ze straalden, genoten en gaven alvast het goede voorbeeld met een luide JA.
Toch wel een raar gevoel, wetende dat we over enkele weken daar ook voor een altaar staan...

Morgen zeggen we al voor de eerste keer JA... Over 12 uren zijn we reeds man en vrouw, echtgenoten, getrouwd (tenzij er één van ons "nee" zou zeggen ;-)).
We kijken er naar uit, naar ons officiële huwelijk in beperkte kring... Ook al duurt het maar 20 minuutjes en is het allemaal wat minder persoonlijk, naar deze dag kijken we nu al een hele tijd uit. Het trouwboekje, die "ja", de handtekeningen, onze eerste kus als getrouwd stel...
Vanavond hebben we alles klaargelegd: onze kledij en schoenen, pleisters, zakdoeken, speldjes, paraplu's, ...
We zijn er vaar kloor!!!

Dikke kussen,
Sammy en Annemie

4 opmerkingen:

  1. Donderdagmorgen 9 uur ! Wij zijn er ook klaar voor! Toch nog even paniek : we vonden pa's trouwring niet meer want op een feestelijke dag als deze moet die gedragen worden - maar in 1 van mijn juwelendoosjes zat hij toch verstopt !
    De Olympische spelen moeten even wijken vandaag is het goud voor Sammy en Annemie!
    Altijd handig voor in de toekomst : 2 trouwdagen : dat is 2 keer een boeket krijgen en een etentje om te vieren ! Tot straks !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "we zijn er vaar kloor!!!!"


    last van stress mie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, een beetje maar :)

    Is wel het grapje van de reclame eh, slimpie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo neefje en annemie, ik was blij dat ik boekjes mocht uitdelen ! ik heb mij goed geamuseerd en mijn mama vond dat ik heel mooi geschilderd was !!!!

    vele groetjes van nichtje amber

    BeantwoordenVerwijderen