20 augustus 2008

Bewijsstuk bij ons verslag...

Pieter (onze fotograaf voor wie 't nog niet wist) leest onze blog blijkbaar ook, want gisterenavond kregen we een mailtje dat we zijn blog maar eens moesten bekijken...

In ons verslagje van ons huwelijk op 14/8 stond er dat we niet wisten hoe we eruit zagen tijdens en vlak na ons ja-woord, maar dat we voelden dat we straalden.
Pieter had het bewijs op foto staan en heeft dan snel een foto afgewerkt, speciaal voor ons.

Hieronder zien jullie het resultaat:


Ook Pieters titel vonden we heel lief...

Laat gerust een comment achter, hier of op Pieters site :

http://www.fotografie-vanimpe.be/blog/lang_nlspeciaal-voor-2-hele-toffe-mensenlang_nllang_enfor-2-great-peoplelang_en/

kus!

5 opmerkingen:

  1. hey Annemie en Sammy,

    via 'wijtrouwen.be' raakte mijn vriendin op jullie blog en is ze volledig wild van het kleedje dat annemie aanhad op het burgerlijk huwelijk.

    zou het soms mogelijk zijn door te geven uit welke winkel het kleedje komt? Kunnen wij misschien daar ook eens gaan kijken.

    zou heel vriendelijk zijn,

    dank bij voorbaat,

    jan de baerdemaker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sammy en Annemie,

    Super leuk resultaat!

    Veel plezier toegewenst voor morgenavond!

    Groetjes Emiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Jan,

    Je vriendin heeft smaak ;)
    Ik kocht mijn kleedje bij César (of Cezar?) in Gent. Dat winkeltje ligt in de Kortijksepoort als ik me niet vergis.
    Ze hebben er heel wat kleedjes, en het viel heel goed mee van prijs. Ik betaalde €60-70 ongeveer!

    Veel succes ermee!

    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel annemie!!!!

    we gaan er ook eens een kijkje nemen,

    veel succes in het getrouwde leven!

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Man, man! Als ik dat hier allemaal lees en zie, begint het bij mij ook meer dan een beetje te kriebelen. Zo'n leuke verslagjes! Zo een prachtige foto's... Ben echt jaloers (in positive zin!).

    Zal hier ook eens aan iemand zijn mouw moeten beginnen trekken! ;-)

    Tot zaterdag, voor de grote dag!

    Anniek en Bart

    BeantwoordenVerwijderen